FAQ

FAQ


Płatności za wycieczki można dokonać bezpośrednio w autobusie lub w biurze - gotówką - euro, dolary lub leki albańskie. Można również zapłacić aplikacją Revolut (nie kartą!). Nie pobieramy zaliczek, więc całość jest płatna na miejscu.

Nie pobieramy żadnych opłat w przypadku rezygnacji. Prosimy jednak o wcześniejsze poinformowanie nas o tym.

Nie pobieramy żadnych opłat w przypadku rezygnacji, ale bardzo prosimy o poinformowanie nas o tym!

Mamy zasadę, że oczekujemy na spóźnialskich maksymalnie 5 minut w miejscu zbiórki. Wcześniej kontaktujemy się z nimi telefonicznie i jeśli dana osoba nie odbiera, nie podejmuje kontaktu i nie pojawia się na zbiórce odjeżdżamy. Rozumiemy różne przypadki losowe i prosimy o niezwłoczny kontakt, jeśli wiemy, że może nastąpić spóźnienie, ale także zaznaczamy, że nie zawsze możemy poczekać dłużej niż wspomniane 5 minut.

Wycieczkę można zarezrowawć na kilka sposobów: przez stronę internetową www.malbania.pl; e-mailowo: biuro@malbania.pl; w wiadomości przez stronę Facebook (moja.albania) lub Instragram (Moja Albania); telefonicznie / przez komunikator WhatsApp +48 692 412 177 (Polska) +355 676 892 120 (Albania) lub na wakacjach w Albanii w biurze w Durres-Plazhi lub Golem.

Każda osoba, która wyjeżdża na wakacje z biurem podróży jest zobowiązana do wykupienia ubezpieczenia. Ubezpieczenie takie chroni taka osobę zarówno w hotelu, jak i poza nim np. na wycieczkach. Fałszywą informacją jest to, że ubezpieczenie chroni turystę tylko na wycieczkach u touroperatora. Kazde ubezpieczenie działa inaczej i warto sprawdzić czy np. obejmuje sporty ekstremalne, choroby przewlekłe etc. Oczywiście z naszej strony zapewniamy, że posiadamy wszystkie potrzebne ubezpieczenia.

Oczywiście można zrezygnować z jakiegoś punktu wycieczki, ale należy pamiętać, że po zakończeniu danej atrakcji należy dostać się na miejsce zbiórki w określonym czasie. Koszty nie są zwracane.

Ze względów bezpieczeństwa, np. jeżdżąc po bezdrożach auto w naturalny sposób się trzęsie. Bardzo małe dziecko może np. doznać urazu.

Tak, jeśli nie mamy w danym momencie niższych cen wynikajacych np. ze specjalnych promocji, możemy zaoferować rabat dla grup powyżej 5 osób (pełnopłatnych) lub zamówienia powyżej 3 wycieczek. Należy pamiętać, że takie rabaty NIE łączą się z innymi promocjami.

Miejsca zbiórki są pod hotelami lub w ich najbliższej okolicy. Oczywiście mówiemy o strefie Durres, Gole, Qerret, Shen Pjetri. Czasem nie możemy podjechać pod sam hotel, bo byłoby to trudne ze względów logistycznych, ale wtedy wybieramy dogodne miejsce, które jest w zasięgu maksymalnie kilkuminutowego spaceru.

Durres, Golem, Shen Pjetri, Qerret. W przypadku Spille oraz Karpen prosimy o kontakt. NIE organizujemy wycieczek dla klientów indywidualnych z Vlory, Sarandy, Ksamilu czy Tirany.

Organizujemy zarówno jednodniowe wycieczki fakultatywne, jak również zajmujemy się kompleksową obsługą grup. Jesteśmy jednym z pierwszych profesjonalnych biur DMC w Albanii.

Taka możliwość istnieje, ale na szczęście nie zdarza się to często. Powodów może być kilka. Pierwszy to niewystarczająca ilość chętnych, co zdarza się bardzo rzadko na początku lub końcu sezonu. Inny powód to ekstremalne warunki pogodowe.

To jest wbrew pozorom złożone pytanie. W przypadku wycieczek rejsowych (Vlora oraz Koman) pogoda jest najważniejszym z czynników: jesteśmy informowani dzień wcześniej, czy warunki pogodowe pozwalają na organizację wycieczki. Z troski o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie uczestników NIE RYZYKUJEMY i w przypadku słabej pogody odwołujemy takie wyjazdy, niezależnie od decyzji innych biur podróży. W przypadku wycieczek, gdzie program i strój można dostosować do warunków pogodowych, staramy się ich nie odwoływać.

W przypadku spóźnienia większego niż 5 minut staramy się informować SMS-em osoby oczekujące. Jeśli jednak czujesz się zaniepokojony, napisz lub zadzwoń: +48 692 412 177 (Polska) +355 676 892 120 (Albania)

Dzień przed wycieczką wysyłamy do Was SMS-y lub wiadomości na komunikatorach / e-maile z dokładną godziną i miejscem zbiórki. Pamiętajcie, żeby taką wiadomość potwierdzić!

Autobus ma zawsze tabliczkę "MOJA ALBANIA" na przedniej szybie.

Oczywiście, w lukach bagażowych autobusów jest wystarczająco miejsca na wózek.

Wszystko zależy od wycieczki i poziomu sprawności danej osoby. Każdy z takich przypadków rozpatrujemy indywidualnie i prosimy o kontakt.

Jeśli przed godziną 17:00 proszę się nie martwić. Jeśli jest po 17:00 prosimy o niezwłoczny kontakt.

Pilot zawsze kontroluje ilość osób na zbiórce i stara się skontaktować z osobami, których brakuje. Natomiast, kiedy wiemy, że się zgubiliśmy prosimy o kontakt z pilotem lub bezpośrednio z biurem. Najlepszą opcją jest zatrzymanie się w jakimś charakterystycznym miejscu lub wejście do restauracji, recepcji hotelu i wysłanie nam konkretnej lokalizacji.

Prosimy o kontakt z nami. Zgłosmy to kierowcom i jeśli faktycznie rzecz znajduje się w autobusie, będzie do odebrania w jednym z naszych biur w kolejnych dniach. Nie odwozimy rzeczy do hotelu.

Tak, wszystkie autokary mają klimatyzację.

Nie prowadzimy rezerwacji miejsc, ale można zgłosić taką prośbę np. że ze względów zdrowotnych potrzebne jest miejsce z przodu. Staramy się realizować takie prośby, ale nie dajemy gwarancji rezerwacji.

Staramy się umieszczać pary / rodziny razem, ale nie gwarantujemy tego.

Nie, na wycieczkach 4x4 jest jeden pilot dla grupy.

Nie, ale robimy przystanki na toaletę. W razie nagłej potrzeby także możemy się zatrzymać, oczywiście w miarę możliwości i w bezpiecznym miejscu.

Na wycieczkę zalecamy zabranie swojej butelki wody / napoju. Oczywiście tam, gdzie przewidziany jest lunch w cenie, woda w czasie posiłku będzie podana.

Nie, suchy prowiant powinni Państwo zamówić w hotelu.

Wycieczki są tak zaplanowane, żeby każdy zdążył na kolację. Jednak miejmy na uwadze niespodziewane zdarzenia np. drogowe, które mogą spowodować opóźnienie.

Wyjazd na wycieczki musi odbyć się zgodnie z planem i nie zawsze możemy dostosować go do śniadań. Wtedy warto zgłosić się dzień wcześniej do recepcji i poprosić o suchy prowiant, który Wam przysługuje. Można się także zaopatrzyć w przekąski lub wykorzystać przystanki, które zawsze są na trasie wycieczek.

Tak, ale trzeba zgłosić to wcześniej. Najlepiej w momencie składania rezerwacji.

Zawsze powtarzamy, że opcja sportowa jest najlepsza. Podstawą są wygodne buty! Nawet, jeśli nie wybieramy wycieczki, gdzie jest dużo chodzenia, to stabilne sandały czy buty sportowe są dobrym wyborem. Nakrycie głowy: kapelusz, czapeczka z daszkiem czy chustka pomogą uniknąć udaru. Specjalną kategorią są nasze wyprawy 4x4, gdzie wygodny strój, który może się skurzyć i ubrudzić ma znaczenie! Sprawdź w programie, czy nie ma plażowania, bo wtedy warto zabrać ze sobą kostium kąpielowy.

Prawie wszystkie wycieczki zawierają w cenie wyżywienie i bilety wstępu. Natomiast warto mieć przy sobie pieniądze na pamiątki, napoje czy dodatkowe atrakcje.

W wielu sklepach czy restauracjach jest możliwość płatności kartą. Jednak nie jest to reguła i warto mieć przy sobie gotówkę.